Profesjonalna firma, musi posiadać dobrze opracowaną identyfikację wizualną. 

Identyfikacja wizualna – corporate identity (CI) to bardzo istotne działania w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Wizerunek ten będzie określać jaka jest Twoja firma, co robi dla swoich klientów. Dobra identyfikacja wizualna wzmocni Twoją markę i ukształtuje tożsamość Twojej Firmy na rynku.

Co składa się na identyfikację wizualną firmy?

– kolorystyka i styl;

– logotyp;

– profesjonalna strona internetowa;

-wizytówki, papier firmowy, koperty, teczki

– banery reklamowe,  ścianki reklamowe;

– dodatki poligraficzne

identyfikacja wizualna

Kompleksowa obsługa firmy w zakresie reklamy

Wybierz formę reklamy jaką potrzebujesz dla swoje firmy. Kliknij w jej nazwę i zobacz co możemy Ci zaoferować. 

Kolorystyka i styl

Odpowiednio dobrana kolorystyka i styl zapewni Twojej firmie pełną rozpoznawalność.

Logotyp

Profesjonalne i nowoczesne logo to bardzo ważny etap tworzenia identyfikacji wizualnej. Odpowiednio zaprojektowane logo pozwoli na identyfikowanie Twojej firmy.

Strona internetowa

O tym jak ważna jest strona internetowa dla firmy wie każdy. Obecnie nie można prowadzić biznesu, nie posiadając odpowiednio zaprojektowanej strony internetowej, która jest wizytówką firmy.

Wizytówki

Elegancka wizytówka jest dopełnieniem identyfikacji wizualnej. Kolorystycznie i stylowo powiązana z poprzednimi elementami sprawi, że będziesz mógł zaprezentować swój pełen profesjonalizm.

Banery reklamowe

Trwałe, przyciągające klientów, dowolnej wielkości. Banery, które możesz zawiesić na budynku swojej firmy, postawić podczas targów handlowych (ścianki reklamowe), wywiesić w miejscu najbardziej uczęszczanym przez potencjalnych klientów.

Dodatki poligraficzne

Teczki firmowe, papier firmowy, gadżety reklamowe - to wszystko dopełni wizerunek Twojej firmy. U nas otrzymasz wszystko - projekt, skład oraz wydruk.

Przemyślana strategia identyfikacji wizualnej firmy to podstawa. Od czego zacząć?

1. Przypomnij sobie jak wpadłeś na pomysł założenia swojej firmy. Co było głównym powodem.

2. Zastanów się w jaki sposób chcesz zaprezentować klientom swoją markę. W jaki sposób chcesz aby była kojarzona i jakie emocje ma wywoływać.

3. Zapytaj swoich klientów z czym im się kojarzy Twoja firma. Jak do niej trafili i dlaczego skorzystali z Twoich usług. Oni wiedzą najlepiej dlaczego wybrali Twoją formę i pomogą Ci w stworzeniu idealnej identyfikacji wizualnej;

4. Zobacz w jaki sposób prezentuje swoją markę Twoja konkurencja; Nie kopiuj ich pomysłów, ale staraj się wyróżnić, pokazać coś innego; Coś to charakteryzuje właśnie Twoją firmę.

5. Tworząc identyfikację wizualną firmy wybiegaj w przyszłość, zaplanuj jak ma rozwijać się Twoja firma i pokaż to.

Kiedy ustalisz charakter i cel swojej firmy, możesz przystąpić do konkretów.

1. Określ kolor, lub kolory które będą dobrze odzwierciedlać charakter Twojej firmy.

2 Stwórz odpowiednie logo, które dobrze zobrazuje charakter Twojej firmy.

3. Wybierz maksymalnie trzy rodzaje fontów. Większa ilość spowoduje, że Twoja identyfikacja nie będzie spójna. Określ wysokość czcionki i odstępów między liniami. – trzymaj się określonych zasad we wszystkich projektach;

4. Tworząc następne elementy identyfikacji wizualnej, nadal zachowujemy pełną  ich spójność, aby rosła tożsamość naszej firmy i wzmocnić swoją markę.

Kiedy wszystkie elementy identyfikacji wizualnej będą stworzone, konieczny jest ciągły ich monitoring i ewentualne działania rebrandingowe. To co było modne i ciekawe dwa lata temu, nie zawsze musi być takie w tym roku. Sprawdzaj reakcje swoich klientów i zachowując spójność idź z duchem czasu, aby Twoja firma była rozpoznawalna, a jednocześnie nie „trąciła myszką”.

Masz pytania, lub jesteś zainteresowany bezpłatną wyceną?

lub zadzwoń 784 955 803